בתקשורת הערבית מלגלגים: "איוב קרא – השר למדע בדיוני"

    אבי יעקב No Comments on בתקשורת הערבית מלגלגים: "איוב קרא – השר למדע בדיוני"

    חשיפתו של השר איוב קרא בנוגע "לרובוט שיחסל את נסראללה ומנהיגי חמאס" עוררה סערה בישראל , אך גם בכלי התקשורת בעולם הערבי. אתר חדשות מצרי: "נראה שהשר הישראלי בלי תיק איוב קרא מהליכוד מצא תיק – השר למדע בדיוני"

    צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90
    7:26
    05.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא קמא דף ס"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חשיפתו של השר איוב קרא בנוגע "לרובוט שיחסל את נסראללה ומנהיגי חמאס" עוררה סערה בישראל , אך גם בכלי התקשורת בעולם הערבי. אתר חדשות מצרי: "השר ממשיך בהזיות שלו"

    מייד לאחר שהשר איוב קרא חשף את "הרובוט שיחסל את נסראללה" – העולם הערבי כמרקחה. כלי תקשורת ערביים פרסמו פוסטים וציוצים הלועגים לשר ללא תיק, ותוהים האם מצא תפקיד חדש בממשלה.

    בעיתון אל אחבאר המזוהה עם חיזבאללה נכתב היום (שני) על קרא: "נראה שהשר הישראלי בלי תיק איוב קרא מהליכוד מצא תיק – השר למדע בדיוני". אל אחבאר הוא עיתון לבנוני המשמש מדי פעם את חיזבאללה ומקורביו להעברת מסרים לישראל.

    "שר ישראלי ממשיך ב'הזיות' שלו: רובוט לחיסול נסראללה ומנהיגי חמאס", צייץ גם אתר מצרי. אתר מצרי אחר צייץ: "לישראל יהיה רובוט שיוכל לחסל את מנהיגי חמאס וחיזבאללה. שמישהו יספר להם שאללה הוא הגדול ביותר. גם אם ישתלטו על כל כדור הארץ – הניצחון מידיו".

    השר קרא התייחס אתמול בריאיון לחדשות 2 לדברים שאמר בסוף השבוע, לפיהם בשנים הקרובות יופעלו רובוטים שיבצעו את הפעולות המבצעיות המסוכנות במקום חיילי צה"ל.

    "אני חושב שלא גיליתי את אמריקה פה – הדברים הללו התפרסמו בכל אתר חדשות מפורסם בישראל ובעולם", הבהיר השר בריאיון למהדורה ראשונה. "שאלתי בעבר את שמעון פרס איך נמנעים מהכנסת חיילים לעזה ולבנון – הוא יודע שאני אח שכול – והוא אמר לי שצריך להאיץ את הטיפול בפיתוח טכנולוגיות רובוטים שיחליפו את חיילי צה"ל. בדקתי, ומסתבר שזה מתקדם".



    0 תגובות